|
JIHOČESKÉ MOTOCYKLOVÉ MUSEUMČeské Budějovice |
|
exponáty archiv kresby cestopisy publikace dílna tisk | ||
Abecedně řazené materiály k vozidlům z celého světa.
|
||
Petr Hošťálek Motoristický publicista, historik a grafik. Ale také stále aktivní motocyklový jezdec, který má za sebou několik dálkových expedic. Restaurátor historických motocyklů, soustředěných do exposice Jihočeského motocyklového musea v Českých Budějovicích.
Dotazy a připomínky ke stránkám prosím zde
(hostalek@tiscali.cz). |
Veškeré texty, fotografie a kresby uvedené na těchto stránkách je zakázáno dále publikovat bez souhlasu autorů stránek !
Často navštěvované: ŠKODA nákladní typ 150 JAWA 500 OHC model 15 - 1953 2004 - Renovace vojenského soutěžního "péráka" OGAR 350 (Jawa) - 1948 TATRA nákladní typ 111
Poslední aktualizace:
10.12.2024 J - JAWA 90 - Cross 9.12.2024 Ostatní - BMW plaketa "Ernst Henne" - kopie Ostatní - Písecká jízda historických vozidel - 2024 |
|
INDIAN Scout 37 - 1922
Vyobrazený Indian Scout je jedním z prvních motocyklů Indian u nás.
Teprve v roce 1922 totiž ing. František Mařík otevřel v Praze generální zastoupení firmy Indian Motocycles Company, Springfield, Mass., U.S.A. pro Československo. Téměř okamžitě se tyto rudé stroje staly nejprodávanější značkou na našem trhu.
Motor: dvouválcový vidlicový čtyřtakt SV (Flathead), sešroubovaný do bloku s převodovkou
Vrtání / Zdvih: Ø 63 mm x 80 mm Obsah: 37 cu/inch. (596 ccm) Výkon / otáčky: 10 ks při 3.400 ot.min. Karburátor: Schebler typ H Elektrická výzbroj: zapalovací magneto Splitdorf, tříkartáčové dynamo 6 V Objem nádrže: 11,5 l benzin (3 galony), 2,9 l (¾ galonu) motorový olej Parametry: Rozvor: 1.376 mm Délka: 2080 mm Šířka: 800 mm Výška: 1030 mm Váha: 160 kg Spotřeba: ? litrů /100 km Max. rychlost: 60 mph (cca 96 Km/hod.) sólo |