JIHOČESKÉ MOTOCYKLOVÉ MUSEUM

České Budějovice

exponáty     archiv     kresby     cestopisy     publikace     dílna     tisk
Abecedně řazené materiály k vozidlům z celého světa.

 vyhledávání:

A
B
C
Č
D
E
F
G
H
CH
I
J
K
L
M
O
P
N
R
S
Š
U
T
W
V
Z

Petr Hošťálek

Motoristický publicista,
historik a grafik.
Ale také stále aktivní motocyklový jezdec, který má za sebou několik dálkových expedic. Restaurátor historických motocyklů, soustředěných do exposice Jihočeského motocyklového musea
v Českých Budějovicích.


Dotazy a připomínky ke stránkám prosím zde
(hostalek@tiscali.cz)
.
Veškeré texty, fotografie a kresby uvedené na těchto stránkách je zakázáno dále publikovat bez souhlasu
autorů stránek !


INDIAN Scout 37 - 1922


Indian Scout 1922 titulní Vyobrazený Indian Scout je jedním z prvních motocyklů Indian u nás.
Teprve v roce 1922 totiž ing. František Mařík otevřel v Praze generální zastoupení firmy Indian Motocycles Company, Springfield, Mass., U.S.A. pro Československo. Téměř okamžitě se tyto rudé stroje staly nejprodávanější značkou na našem trhu.
Motor: dvouválcový vidlicový čtyřtakt SV (Flathead), sešroubovaný do bloku s převodovkou
Vrtání / Zdvih: Ø 63 mm x 80 mm
Obsah: 37 cu/inch. (596 ccm)
Výkon / otáčky: 10 ks při 3.400 ot.min.
Karburátor: Schebler typ H
Elektrická výzbroj: zapalovací magneto Splitdorf, tříkartáčové dynamo 6 V
Objem nádrže: 11,5 l benzin (3 galony), 2,9 l (¾ galonu) motorový olej

Parametry:
Rozvor: 1.376 mm
Délka: 2080 mm
Šířka: 800 mm
Výška: 1030 mm
Váha: 160 kg
Spotřeba: ? litrů /100 km
Max. rychlost: 60 mph (cca 96 Km/hod.) sólo
1922 Indian Scout zleva
INDIAN Scout - model 1922.
Indian Scout z roku 1922-1923 opravován v budějovické autodílně pana Pártla.