|
JIHOČESKÉ MOTOCYKLOVÉ MUSEUMČeské Budějovice |
|
exponáty archiv kresby cestopisy publikace dílna tisk | ||
Abecedně řazené materiály k vozidlům z celého světa.
|
||
Petr Hošťálek Motoristický publicista, historik a grafik. Ale také stále aktivní motocyklový jezdec, který má za sebou několik dálkových expedic. Restaurátor historických motocyklů, soustředěných do exposice Jihočeského motocyklového musea v Českých Budějovicích.
Dotazy a připomínky ke stránkám prosím zde
(hostalek@tiscali.cz). |
Veškeré texty, fotografie a kresby uvedené na těchto stránkách je zakázáno dále publikovat bez souhlasu autorů stránek !
Často navštěvované: STADION S 27 třírychlostní prototyp - 1961 AERO 662 - typ 16 HP a 18 HP Svatební oznámení pro Libora Gýnu SIDECARY - přehled výrobců FAVORIT - sidecary
Poslední aktualizace:
8.11.2024 S - STADION S 2 5.11.2024 Motocykly civilní - EXPRESS Cucciolo - 1939/1952 4.11.2024 Mopedy - STADION S 1 - výrobní číslo 023 |
|
MOSKVIČ 403
Čtyřdvéřový osobní automobil se samonosnou karoserií,vyráběný v období 1963 - 1965.
Výrobce: MZMA - Moskevský Závod Malolitrážních Automobilů, Moskva, SSSR
Technické údaje Moskvič M 403:
Motor: řadový čtyřválec OHV Typ: M 407 D Vrtání: Ø 76 mm Zdvih: 75 mm Obsah: 1.360 ccm Kompresní stupeň: 1 : 7 Výkon: 45 koní SAE (33,1 kW) Blok válců: vcelku s vrchní částí klikové skříně Hlava válců: snímací Písty: z lehké slitiny Klikový hřídel: z jednoho kusu, kovaný Počet hlavních ložisek klikového hřídele: Karburátor: spádový Doprava paliva: membránovým čerpadlem Nádrž: 35 litrů vzadu Chlazení: vodní, nucené s thermostatem, podporované ventilátorem Objem chladící vody: 12 litrů Klínový řemen: Mazání: tlakové, oběžné, Olejové čerpadlo: zubové Obsah oleje v motoru: Olejový filtr: Zapalování: bateriové 12V, s cívkou a rozdělovačem Pořadí zapalování: 1-3-4-2 Svíčky: M 14 x 1,25 (Champion L 10, PAL 14/175) Baterie: 12V / 42 Ah Dynamo: 12V Spojka: jednolamelová, suchá s hydraulickým ovládáním Převodovka: čtyřrychlostní se zpátečkou, 2., 3. a 4. rychlost synchronizovány Převody: 1 - 2 - 3 - 4 - Z - Řazení: nepřímé, pákou pod volantem Obsah oleje v převodovce: cca 1, 8 litru Spojovací hřídel: se dvěma křížovými klouby Hnací náprava: zadní - pevná Soukolí zadního převodu: kuželové s obloukovým ozubením Gleason Převod zadní nápravy: 1 : Karoserie: samonosná čtyřdvéřová Přední osa: dělená, odpérovaná spirálovými péry, s příčným stabilizátorem Zadní osa: pevná, odpérovaná podélnými listovými péry Tlumiče pérování: teleskopické Řízení: šroubem a maticí, volant vlevo Nožní brzda: hydraulická, bubnová, na všechna kola Ruční brzda: mechanická, bubnová, na zadní kola Kola: 15" disková Ráfky: 3,25 D x 15 Pneumatiky: 5,60 – 15 Rozvor: 2370 mm Rozchod vpředu: 1.225 mm Rozchod vzadu: 1.280 mm Délka vozu: 4040 mm Šířka: 1540 mm Výška: 1560 mm Světlost: Celková váha: 1280 kg Počet míst k sezení: 4 Nejvyšší rychlost: 122 km/hod. Spotřeba na 100 km: 9,5 litru Spotřeba oleje na 100 km: asi 0,2 litru
První vůz inovovaného provedení sjel z linky v prosinci 1962, sériová produkce byla zahájena od ledna 1963.
Od května 1965 byl montován motor M 407 D1 s výkonem zvýšeným na 50 koní. |