![]() |
JIHOČESKÉ MOTOCYKLOVÉ MUSEUMČeské Budějovice |
|
exponáty archiv kresby cestopisy publikace dílna tisk | ||
Abecedně řazené materiály k vozidlům z celého světa.
|
||
![]() ![]() Petr Hošťálek Motoristický publicista, historik a grafik. Ale také stále aktivní motocyklový jezdec, který má za sebou několik dálkových expedic. Restaurátor historických motocyklů, soustředěných do exposice Jihočeského motocyklového musea v Českých Budějovicích.
Dotazy a připomínky ke stránkám prosím zde
(hostalek@tiscali.cz). |
Veškeré texty, fotografie a kresby uvedené na těchto stránkách je zakázáno dále publikovat bez souhlasu autorů stránek !
Často navštěvované: JAWA 250 soutěžní ÚDA Praha - 1951 AERO - MINOR AERO 662 - typ 16 HP a 18 HP 2010 - Renovace motoru A.K.D. Elektrické zapojení ČZ 125 c a 150 c
Poslední aktualizace:
5.7.2025 D - DKW typ RT 125 1.7.2025 Š - ŠKODA 1101 a 1102 v užitkových verzích 30.6.2025 D - DKW typ KM 200 |
|
BD - motocykl 500 ccm OHCVáha úplně vypraveného stroje: 170 kg Vzdálenost kol (rozvor): 1.425 mm Minimální výška sedla od země: 700 mm Spotřeba benzínu sólo: 3,5 litru / 100 km Spotřeba benzínu se sidecarem: 4,5 litru / 100 km Spotřeba oleje: 250 g / 100 km Maximální rychlost sólo: 105 km / hod. Maximální rychlost se sidecarem: 80 km / hod.
Technický popis motoru a rámu:
Chassis sidecaru:
Jest trojúhelníkového tvaru z ocelových, lisovaných spojek a trubek z prvotřídního materiálu, připevněné dvěma kulovými klouby a listovým opěrným pérem, čímž veškerá namáhání, vznikající od nárazů kola, jsou účinně tlumena, takže jízda i na velmi špatných cestách jest neporovnatelně lepší, než u konstrukcí s tuhým připojením. Karoserie nesena jest dvěma půleliptickými listovými péry. Na zádi této karoserie připevněno jest reservní kolo, vzájemně vyměnitelné s koly motocyklu i sidecaru. Váha sidecaru jest 100 kg i s reservním kolem. |