|
JIHOČESKÉ MOTOCYKLOVÉ MUSEUMČeské Budějovice |
|
exponáty archiv kresby cestopisy publikace dílna tisk | ||
Abecedně řazené materiály k vozidlům z celého světa.
|
||
Petr Hošťálek Motoristický publicista, historik a grafik. Ale také stále aktivní motocyklový jezdec, který má za sebou několik dálkových expedic. Restaurátor historických motocyklů, soustředěných do exposice Jihočeského motocyklového musea v Českých Budějovicích.
Dotazy a připomínky ke stránkám prosím zde
(hostalek@tiscali.cz). |
Veškeré texty, fotografie a kresby uvedené na těchto stránkách je zakázáno dále publikovat bez souhlasu autorů stránek !
Často navštěvované: STADION S 11 - 1961 STADION závodní silniční - 1960 2010 - Renovace motorku BD 1S 38 AVZ-2 "Levoboček" PRAGA - nákladní typ RN 1938-1953 OGAR 350 (Jawa) - 1948
Poslední aktualizace:
1.12.2024 S - STADION S 1 S - STADION S 2 29.11.2024 Mopedy - STADION S 1 - výrobní číslo 023 |
|
ITALA - vůz ze závodu Peking-Paříž 1907
Výstřižek z dobových ruských novin:
"Ve tři hodiny přijel kníže Borghese. V Bogorodsku bylo členy automobilového klubu připraveno přivítání Borgheseho i jeho druhů jménem Moskevského klubu automobilistů."
Při dojezdu do Berlína nechal se Borghese (za volantem) vyfotografovat spolu se svým mechanikem Ettore Guizzardim z reklamních důvodů přímo před výkladním oknem prodejního zastoupení firmy Itala, sídlícího na známé třídě Unter den Linden.
Po odretušování celého pozadí pak z předchozího snímku vznikla známá propagační fotografie, na které pózují vítězové:
Za volanem kníže Scipione Borghese, vedle něj jeho šofér a mechanik Ettore Guizzardi. Třetím členem vítězné posádky byl italský novinář Luigi Barzini, který na snímku chybí, což by podporovalo domněnku, že on byl autorem této fotografie... |