|
JIHOČESKÉ MOTOCYKLOVÉ MUSEUMČeské Budějovice |
|
exponáty archiv kresby cestopisy publikace dílna tisk | ||
Info pro novináře, presskit.
|
||
Petr Hošťálek Motoristický publicista, historik a grafik. Ale také stále aktivní motocyklový jezdec, který má za sebou několik dálkových expedic. Restaurátor historických motocyklů, soustředěných do exposice Jihočeského motocyklového musea v Českých Budějovicích.
Dotazy a připomínky ke stránkám prosím zde
(hostalek@tiscali.cz). |
Veškeré texty, fotografie a kresby uvedené na těchto stránkách je zakázáno dále publikovat bez souhlasu autorů stránek !
Často navštěvované: JAWA 250 soutěžní ÚDA Praha - 1951 STADION S 11 - 1961 AERO 662 - typ 16 HP a 18 HP PRAGA - nákladní typ RN 1938-1953 OGAR 350 (Jawa) - 1948
Poslední aktualizace:
28.3.2024 B - BMW - motocykl typ R 63 Ostatní - BMW - Plaketa 9. Rohrrahmentreffen 2012 Ostatní - BMW Klub Praha - Plaketa sraz Litice 1981 |
|
Výstava "100 let závodu Peking-Paříž 1907"
JIHOČESKÉ MUZEUM V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
a PETR HOŠŤÁLEK, JIHOČESKÉ MOTOCYKLOVÉ MUSEUM si Vás dovolují pozvat 10. června 2007 od 14.00 hodin na vernisáž výstavy EXPEDICE PEKING - 100 let od automobilového závodu Peking - Paříž
JIHOČESKÉ MUZEUM České Budějovice otevřelo ve spolupráci s Jihočeským motocyklovým museem a Petrem Hošťálkem výstavu "100 let závodu Peking-Paříž".
V pozadí je Petr Hošťálek v srdečném rozhovoru s krásnou paní Myanga Bazarjav, která ho na jeho cestě přivítala s pravou mongolskou pohostinností ve slavnostní jurtě na okraji mongolského města Erdenet.
Na pískovém pahorku uprostřed výstavního sálu je divácky zajímavé zátiší se sidecarovým motocyklem Kawasaki, doplněné stanem, polním vařičem a oblečením, se kterými Petr Hošťálek v létě 2005 absolvoval svou motocyklovou expedici po stopách dávného závodu.
Druhým vystaveným motocyklem, na kterém Petr Hošťálek v roce 2006 projel Hedvábnou stezku po trase Čína, Kazachstán, Rusko, Ukrajina, Slovensko, Česká republika, Německo a Holandsko, byl tento stroj Qingqui-Yuki 200 GY čínské výroby. Cestu dlouhou cca 17.000 kilometrů s cílem v Průhonické pyramidě, kde sídlí zastoupení motocyklů Yuki, absolvoval bez jediné poruchy...
|