|
JIHOČESKÉ MOTOCYKLOVÉ MUSEUMČeské Budějovice |
|
exponáty archiv kresby cestopisy publikace dílna tisk | ||
Abecedně řazené materiály k vozidlům z celého světa.
|
||
Petr Hošťálek Motoristický publicista, historik a grafik. Ale také stále aktivní motocyklový jezdec, který má za sebou několik dálkových expedic. Restaurátor historických motocyklů, soustředěných do exposice Jihočeského motocyklového musea v Českých Budějovicích.
Dotazy a připomínky ke stránkám prosím zde
(hostalek@tiscali.cz). |
Veškeré texty, fotografie a kresby uvedené na těchto stránkách je zakázáno dále publikovat bez souhlasu autorů stránek !
Často navštěvované: JAWA 350 ccm typ 361 SIDECARY - přehled výrobců PM 50 - Motorová plečka OPP Jarošov MOTOR BD 1S 38 AVZ-2 "Levoboček" 1949 DŘEVOPLYN - náhradní paliva
Poslední aktualizace:
8.11.2024 S - STADION S 2 5.11.2024 Motocykly civilní - EXPRESS Cucciolo - 1939/1952 4.11.2024 Mopedy - STADION S 1 - výrobní číslo 023 |
|
ČZ 250 Sport - typ 471.0
Technické údaje:
Motor: dvoutaktní Počet válců: 2 Uspořádání: monoblok Vrtání: Ø 52 mm Zdvih: 58 mm Objem válce: 246,35 ccm Výkon (DIN): 16,5 ks při 5.250 ot./min. Kompresní poměr: 9,3 : 1 Zapalování: bateriové Předstih: pevně nastavený Originální svíčky: Dynamo: PAL 6V / 75W Mazání: směsí oleje v benzínu Karburátor: Jikov 2924 SBDb Spojka: vícelamelová s korokovým obložením, v olejové lázni Primární převod: řetězem v olejové lázni Převodovka: v bloku s motorem Počet rychlostí: 4 Řazení: nožní, na levé straně Sekundární převod: zakrytým válečkovým řetězem Rám: Jednoduchý, svařovaný z trubek, pod motorem rozdvojený Pérování vpředu: teleskopická vidlice se spirálovými péry a olejovými tlumiči Zdvih předního pérování: 130 mm Pérování vzadu: kyvná vidlice, odpružená na každé straně teleskopickým tlumičem Zdvih zadního pérování: 100 mm Přední brzda: čelisťová bubnová, dvouklíčová, ovládaná bowdenem ruční pákou na pravé straně řidítek Zadní brzda: čelisťová bubnová, ovládaná táhlem pomocí nožního pedálu na pravé straně Průměr brzdových bubnů: Ø 160 mm Šířka obložení: 35 mm Kola: ráfková s drátovým výpletem Ráfky: 1,85 B x 18" Číselné údaje: Délka: mm Šířka: mm Výška: mm Světlost: mm Výška sedla: mm Váha: 142 kg Objem nádrže:
Snímek z továrního archivu, kde je po odejmutí nádrže a bočního víka motoru vidět dynamo a elektrická instalace zapalování.
Snímek z továrního archivu, na kterém je pohled zezadu na inovovaný model s přístrojovým panelem a tachometrem velkého průměru.
|