JIHOČESKÉ MOTOCYKLOVÉ MUSEUM

České Budějovice

exponáty     archiv     kresby     cestopisy     publikace     dílna     tisk
Foto a stručný popis jednotlivých exponátů musea.

 vyhledávání:


Petr Hošťálek

Motoristický publicista,
historik a grafik.
Ale také stále aktivní motocyklový jezdec, který má za sebou několik dálkových expedic. Restaurátor historických motocyklů, soustředěných do exposice Jihočeského motocyklového musea
v Českých Budějovicích.


Dotazy a připomínky ke stránkám prosím zde
(hostalek@tiscali.cz)
.
Veškeré texty, fotografie a kresby uvedené na těchto stránkách je zakázáno dále publikovat bez souhlasu
autorů stránek !


BMW R 75 - 1942 s poháněným jednotným sidecarem WK-B2

Těžký vojenský motocykl s poháněným sidecarem výrobce Bayerische Motoren Werke AG. München

BMW R 75 s poháněným vojenským sidecarem jednotného provedení WK- B2. Až do roku 1942 měly tyto stroje plechové kryty přední vidlice, nádrž s obdélníkovou schránkou na nářadí a filtr vzduchu umístěný na převodovce. Zvýšený úzký přední blatník není původní, je z novějšího provedení z roku 1943. Taktické značení motocyklu PK spolu se zobrazením
Motor: plochý čtyřtaktní dvouválec (boxer) OHV
Vrtání / Zdvih: Ø 78 mm x 78 mm
Obsah: 745 ccm
Kompresní poměr: 1 : 5,6 - 5,8
Výkon / otáčky: 26 ks při 4.400 ot.min.
Kroutící moment: 5 kgm / 3 600 ot.min.
Karburátory: dva, Graetzin Sa 24/1 , Graetzin Sa 24/2
Elektrická výzbroj: nezávislé zapalování magnetem Noris, osvětlení s dynamem 6V/45 W
Objem nádrže: 24 litrů z toho 3 litry rezerva

Parametry:
Délka: 2 400 mm
Šířka: 1 730 mm
Výška: 1 000 mm
Pohotovostní váha: 420 kg
Přípustná celková váha: 840 kg
Spotřeba: 6,3 l / 100 km (při 63 km/hod.)
Max. rychlost: 95 Km/hod.
Trvalá rychlost na dálnici: 80 km (při plném zatížení)